Pytanie z dnia 15 czerwca 2018

Witam,mam umowę z ORANGE na 24 miesiące na telefon stacjonarny internet i telewizje po pewnym czasie mam usterkę na przyłączu 'chyba' oni nie wiedzą co jest zgłosiłem usterkę na infolinię 04.06 obiecali mi że usuną usterkę za 36 godzin tak jest chyba w umowie po 24 godzinach dostałem sms że z konieczności wykonania dodatkowych czynności termin przesunięty na 12.06 a 12.06 termin przesunięty na 19.06 chyba to za długo na usuniecie głupiej usterki zaznaczam że korzystam z telefonu stacjonarnego ponieważ dzwonie codziennie do chorej matki 80 lat która nie zna tel.komórkowego tyko stacjonarny a z internetu korzystam na zasadzie drugiej pracy no i nie mam telewizji nie oglądam np. meczy.Czy firma ORANGE może tak postępować wobec mnie .Dziękuję za odpowiedż pozdrawiam Piotr.

Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników


Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.