Pytanie z dnia 13 czerwca 2018
Witam.Moja firma sprzedaje używane meble kuchenne.Trzy miesiące temu sprzedałam kuchnię w opisie aukcji " dębowa kuchnia z AGD"- a przed sprzedażą poinformowałam rzetelnie klienta że kuchnia ma dębowe fronty a korpus z płyty.Po dostawie do Klienta rozpętał on wojnę która trwa..zarzuca mi oszustwo,bo kuchnia miała być CAŁA DĘBOWA! Choć takich nie produkuje się!poinformowałam go SMSem że na prawo odstąpić od umowy zakupu na odległość i zwrócić kuchnię w ciągu 14 dni.Nie skorzystał z tego prawa i cały czas wymyśla coraz więcej wad kuchni i jarze mi na mój koszt zabierać kuchnię pod rygorem skierowania sprawy do Sądu.Żąda wysokiej rekompensaty (połowa wartości kuchni)... Proszę o poradę..ps.
Klient kłamał że nie otrzymał paragonu i gwarancji,ale mu udowodniłam że został wysłany listem poleconym z potwierdzeniem odbioru, i na dowód mam podpisaną jego danymi kartę z potwierdzenia doręczenia.klient twierdzi że to nie on podpisywał...
Proszę o pomoc.Dziekuje z góry za poradę.
Justyna Miechowska-Szewczyk Adwokat (Od 2011)
Kancelaria Adwokacka Justyna Miechowska-Szewczyk
Al. Z. Krasińskiego 1/22, 31 - 111 Kraków
Dzień dobry, a na jakiej podstawie ta rekompensata? Jeśli jest Pani zainteresowana odpłatną poradą prawną zapraszam do kontaktu z kancelarią.
Podziękowałeś prawnikowi
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, jak się domyślam, klient żąda obniżenia ceny kuchni ? Czy otrzymała Pani od klienta jakieś oficjalne pismo w tej sprawie ? Czy ma Pani dowody, że przed zawarciem umowy informowała klienta, że tylko fronty kuchni są dębowe ? Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.