Pytanie z dnia 16 kwietnia 2018
Witam.Wczoraj syn sprzedał używany motor.Klient był oglądał jeździł nim i kupił.Po dwóch godzinach dzwoni z pretensjami że motor mu się zepsuł i chce go oddać i odzyskać kasę lub zostawić go sobie ale żąda zwrotu części wpłaconej gotówki.Syn wymieniał nowe części w silniku na co ma potwierdzenie nowy akumulator olej migacze podświetlenie zegarów zainwestował w niego sporo kasy i naprawdę motor był zadbany.Poinformował klienta że silnik jest na dotarciu i ma nowe części.Klient ma pretensje że podczas transportu obluzował się tłumnik bo nie ma oryginalnych śrub czego syn nie zatajał bo mógł to zauważyć podczas oglądania.Wydmuchało też nową uszczelkę pod głowicą.Co w takiej sytuacji robić?Czy klient ma prawo do zwrotu gotówki?
Michał Bukowski Adwokat (Od 2015)
Kancelaria Adwokacka Adwokat Michał Bukowski
Al. IX Wieków Kielc 6/34, 25 - 516 Kielce
Teoretycznie tak, powołuje się na przepisy o rękojmi, ale jeżeli syn nic nie zataił to nie macie się o co martwić. Ryzyko kupna rzeczy używanej zawsze pociąga za sobą ryzyko.
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.