Pytanie z dnia 14 maja 2020
Witamy,
mamy do rozwiązania kwestię sporną z klientem allegro.
Klient kupił wkład na sztućce - przedmiot wysłaliśmy w zabezpieczonej paczce, z adnotacją-etykietą, że prosimy o sprawdzenie towaru w obecności kuriera. Po 2 dniach klient zgłosił, że towar dotarł do niego uszkodzony (pęknięty róg). Nie sprawdził towaru w obecności kuriera ani nie spisał żadnego protokołu szkody.
Co w takiej sytuacji powinniśmy zrobić? Klient domaga się wymiany produktu i jest to zrozumiałe, natomiast od nas do rozpatrzenia reklamacji firma przewozowa wymaga spisanego protokołu szkody, aby móc rozpatrzyć uszkodzenia w czasie transportu.
Michał Bukowski Adwokat (Od 2015)
Kancelaria Adwokacka Adwokat Michał Bukowski
Al. IX Wieków Kielc 6/34, 25 - 516 Kielce
Nic nie robić w mojej ocenie, są to nieodparzenia klienta za które nie ponosicie Państwo odpowiedzialności.
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.