Pytanie z dnia 09 maja 2016

witam!zamowilam opony z hurtownii opon.złożyłam zamówienie,potwierdziłam ale nie zrobiłam wpłaty na jego konto(przy zamówieniu zaznaczyłam WYŚLE PRZELEWEM).czy to zamówienie musze dalej kontynuować nawet jeśli już nie chce tych opon.oni w zamowieniu stwierdzili,ze zamoienie będzie kontynuowane po zrobieniu wpłaty na konto.z góry dziękuje za porade

Jeśli warunkiem zawarcia umowy i jej wykonania był przelew na konto, a Pani tego nie zrobiła, to pewnie nie będzie żadnego klopotu z tego. Po prostu firma nie wykona zlecenia. Ale jeśliby wysłali opony za pobraniem pocztowym, to wtedy należałoby zapłacić. lepiej więc gdyby Pani anulowała zamówienie, wysyłając anulację tą samą drogą, czyli pewnie mailem.

Odpowiedź nr 1 z dnia 9 maja 2016 23:18 Obejrzało: 208 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.