Pytanie z dnia 09 maja 2016
witam!zamowilam opony z hurtownii opon.złożyłam zamówienie,potwierdziłam ale nie zrobiłam wpłaty na jego konto(przy zamówieniu zaznaczyłam WYŚLE PRZELEWEM).czy to zamówienie musze dalej kontynuować nawet jeśli już nie chce tych opon.oni w zamowieniu stwierdzili,ze zamoienie będzie kontynuowane po zrobieniu wpłaty na konto.z góry dziękuje za porade
Artur Stachurski Radca prawny (Od 2014)
LT LAW Ciupka, Stachurski sp.k.
Gwiaździsta 71/10, 01-651 Warszawa
Jeśli warunkiem zawarcia umowy i jej wykonania był przelew na konto, a Pani tego nie zrobiła, to pewnie nie będzie żadnego klopotu z tego. Po prostu firma nie wykona zlecenia. Ale jeśliby wysłali opony za pobraniem pocztowym, to wtedy należałoby zapłacić. lepiej więc gdyby Pani anulowała zamówienie, wysyłając anulację tą samą drogą, czyli pewnie mailem.
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.