Pytanie z dnia 30 marca 2018

Witam.Zamówiłam przez allegro nowy tablet za który zapłaciłam gotówką.Przy kurierze sprawdzilam czy jest cały wyświelacz i nie zuważyłam,że z drugiej strony jest lekko uszkodzony, po włączeniu jego okazało ,że wogóle nie chodzi. Dzwoniłam do firmy,ale kazali dzwonićdo firmy kurierskiej.Powiedzieli,że zgłoszenie jest przyjete i rozpatrzą w ciągu 7 dni. Moje pytanie ile dni maja na rozpatrzenie,czy rozmowa jest nagrywana?Jeżeli nie rozpatrzą w terminie to co dalej robić?

Zasadniczym pytaniem jest po kogo stronie powstała szkoda - sprzedawcy z Allegro czy kuriera. Rozumiem, że kuriera. Odpowiedzieć powinni najpóźniej w ciągu 30 dni. Jeżeli odpowiedź nie będzie satysfakcjonująca można skierować sprawę do sądu. Skoro jednak tablet w ogóle nie działa nie wiem czy wada nie leży po stronie sprzedawcy, a wtedy proponuję dochodzić uprawnień z rękojmi za wady od sprzedawcy.

Odpowiedź nr 1 z dnia 30 marca 2018 16:07 Zmodyfikowano dnia: 30 marca 2018 16:07 Obejrzało: 411 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Zależy od regulaminu firmy, ale nie powinno być dłużej niż 30 dni, może Pani wystąpić do firmy kurierskiej o odszkodowanie.

Odpowiedź nr 2 z dnia 5 kwietnia 2018 21:05 Zmodyfikowano dnia: 5 kwietnia 2018 21:05 Obejrzało: 389 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.