Pytanie z dnia 20 listopada 2018

Witam,złożyłem do spółdzielni mieszkaniowej reklamację na wysokość rachunku za ogrzewanie.Minęło 30 dni i nie otrzymałem odpowiedzi.Czy oznacza to,że muszą uznać moją reklamację?

Tak to nie działa z automatu. Proszę ich ponaglić.

Odpowiedź nr 1 z dnia 23 listopada 2018 01:55 Zmodyfikowano dnia: 23 listopada 2018 01:55 Obejrzało: 211 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Sprawa wymaga analizy i omówienia.

Odpowiedź nr 2 z dnia 24 listopada 2018 12:04 Zmodyfikowano dnia: 24 listopada 2018 12:04 Obejrzało: 211 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.