Wniosek o kredyt hipoteczny.
Pytanie z dnia 11 sierpnia 2020
Dzień dobry, 1.07 składałam wniosek o kredyt hipoteczny. Od pracownicy banku w dniu podpisania wniosku otrzymałam konkretne informacje i zapewnienia, iż decyzja kredytowa będzie w przeciągu maksymalnie 30 dni kalendarzowych z opcją przyśpieszenia. Jednakże po upłynięciu 30 dni i rozmowie z kierownikiem oddziału banku okazało się, iż zostalismy wprowadzeni w błąd. Ogólnie dużo informacji uzyskanych przez pracownika banku, na których opieraliśmy swoje działania odbiegają w dużej mierze od słów kierownika placówki. Na chwilę obecną nadal czekamy na decyzję banku w sprawie naszego wniosku, nie ma żadnej informacji odnośnie terminu otrzymania decyzji kredytowej. Czy w jakikolwiek sposób możemy żądać naszych praw? Kierownik banku nie poczuwa się do odpowiedzialności oraz spełnienia zapewnień swojego niekompetentnego pracownika banku, a my nadal jesteśmy zbywani....
Agnieszka Kwapień Adwokat (Od 2010)
Kancelaria Adwokacka Adwokat Agnieszka Kwapień
Tadeusza Kościuszki 56/2, 40-047 Katowice
Dzień dobry Pani, W relacjach z bankiem najistotniejsze jest wykazanie informacji, które zostały przekazane w związku z zawarciem umowy kredytu hipotecznego. Jak rozumiem, wszelkie kwestie i zapewnienia były przekazywane ustnie przez pracowników banku, co utrudnia dowodzenie swoich racji. Proponowałabym skierowanie do banku pisemnej prośby o wyjaśnienie zaistniałej sytuacji. Gdyby potrzebowała Pani wsparcia, chętnie pomogę w zredagowaniu właściwego pisma.
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.