Wniosek o upadłość konsumencką.

Pytanie z dnia 04 lipca 2020

W październiku 2019 złożyłam wniosek o upadłość konsumencką. Do tej pory jest nie rozpatrzony, tymczasem pogorszyła się moja sytuacja finansowa i zdrowotna. Czy mogę jakoś zmienić informacje z wniosku, by odpowiadał on obecnej sytuacji?

Można uzupełnić, z jakiego powodu nie został rozpoznany?

Odpowiedź nr 1 z dnia 4 lipca 2020 18:56 Zmodyfikowano dnia: 4 lipca 2020 18:56 Obejrzało: 260 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

na każdym etapie rozpoznawania wniosku można zmienić zawarte w nim dane. pozdrawiamy

Odpowiedź nr 2 z dnia 5 lipca 2020 21:13 Zmodyfikowano dnia: 5 lipca 2020 21:13 Obejrzało: 254 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.