Pytanie z dnia 22 listopada 2018
Wprowadzono mnie w blad i placilam przez dlugi okres czasu dwa rachunki telefoniczne,zerwalam z nimi umowe.Myslalam,ze wszystko jest juz ok,gdy po miesiacu dostalam rachunek.Dzwonilam tam wielokrotnie lecz rozlaczano sie ze mna,nie wiem jak sie mam od nich uwolnic.
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, kto Panią w błąd wprowadził i dlaczego płaciła Pani dwa rachunki ? W jaki sposób rozwiązała Pani umowę i jakie należności obejmuje nowy rachunek ? Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl
Podziękowałeś prawnikowi
Marcin Majcherczyk Radca prawny (Od 2017)
Kancelaria Majcherczyk Prawo Gospodarcze i Budowlane Radca Prawny Marcin Majcherczyk
Aleja Walentego Roździeńskiego 188C/507, 40-203 Katowice
Dzień dobry, jeżeli umowa została rozwiązana, to brak jest podstaw po rozwiązaniu umowy do naliczania dalszych opłat, za kolejne okresy. Jeżeli doszło do naruszenia prawa przy zawieraniu umowy z konsumentem to przy braku reakcji na reklamacje możliwe jest zwrócenie się np. Urzędu Komunikacji Elektronicznej i do UOKiK. Nienależne opłaty można również kwestionować na drodze sądowej. Z poważaniem, r.pr. Marcin Majcherczyk
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.