Pytanie z dnia 22 listopada 2018

Wprowadzono mnie w blad i placilam przez dlugi okres czasu dwa rachunki telefoniczne,zerwalam z nimi umowe.Myslalam,ze wszystko jest juz ok,gdy po miesiacu dostalam rachunek.Dzwonilam tam wielokrotnie lecz rozlaczano sie ze mna,nie wiem jak sie mam od nich uwolnic.

Dzień dobry, kto Panią w błąd wprowadził i dlaczego płaciła Pani dwa rachunki ? W jaki sposób rozwiązała Pani umowę i jakie należności obejmuje nowy rachunek ? Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl

Odpowiedź nr 1 z dnia 22 listopada 2018 11:36 Zmodyfikowano dnia: 22 listopada 2018 11:36 Obejrzało: 363 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dzień dobry, jeżeli umowa została rozwiązana, to brak jest podstaw po rozwiązaniu umowy do naliczania dalszych opłat, za kolejne okresy. Jeżeli doszło do naruszenia prawa przy zawieraniu umowy z konsumentem to przy braku reakcji na reklamacje możliwe jest zwrócenie się np. Urzędu Komunikacji Elektronicznej i do UOKiK. Nienależne opłaty można również kwestionować na drodze sądowej. Z poważaniem, r.pr. Marcin Majcherczyk

Odpowiedź nr 2 z dnia 22 listopada 2018 11:54 Zmodyfikowano dnia: 22 listopada 2018 11:54 Obejrzało: 362 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.