Wykonanie usługi online.
Pytanie z dnia 29 sierpnia 2021
Dzień dobry,
W dniu 26.08.2021r. złożyłem zamówienie w aplikacji mobilnej "Glovo" na usługę zrobienia zakupów w oddalonym o ok. 1km sklepie "Auchan" i dostarczenia ich pod wskazany adres. Zamówienie składałem 3-krotnie ponieważ aplikacja 2 razy w trakcie finalizowania zamówienia samoczynnie się wyłączała. W wyniku czego przez pomyłkę za 3cim razem nie podałem numeru mieszkania, tylko ulice, numer budynku i kod do drzwi wejściowych. Aplikacja przy tego typu zamówieniu nie pokazuje szacowanego czasu dostawy, tylko jeden z 3 statusów w jakim znajduje zamówienie. Kiedy kurier przyjechał z zakupami za około 300 zł i dzwonił, nie mogłem akurat podejść do telefonu. Próbowałem oddzwonić jakieś 5 min później przez aplikację "Glovo" gdzie jest ikonka "kontakt z kurierem" niestety słyszałem tylko komunikat o błędzie w połączeniu "numer nie przypisany do aplikacji glovo". Napisałem wtedy za pośrednictwem czatu (ponieważ nie ma numeru telefonu) do biura obsługi klienta glovo. W momencie składania zgłoszenia kurier był jeszcze w budynku ale w czasie gdy oczekiwałem na odpowiedź odjechał razem z zakupami. Nie miałem możliwości wyjść do kuriera ponieważ przebywam na kwarantannie. Nie miałem możliwości oddzwonić do niego bo słyszałem komunikat o błędzie. Od biura obsługi dostałem informacje, że w związku z tym że nie podalem numeru mieszkania, i nie odebrałem telefonu, kurier czekał 10 min i pojechał zgodnie z regulaminem. Obciążono mnie kosztem zakupów i dostawy. Pytałem o możliwość odbioru zakupów, zapłacenia za ponowna dostawę. Oczywiście nie było żadnej możliwości dostania produktów za które zapłaciłem. Firma która miała odebrać zakupione przez mnie produkty za kwotę prawie 300 zł i dostarczyć je do mnie, uważa na podstawie swoje regulaminu, że jeżeli kurier czeka 10 min to mają prawo zabrać mi zakupiony towar. Nie dostałem żadnego paragonu, żadnego towaru. Nie miałem określonego czasu kiedy spodziewać się kuriera. Nie odebrałem telefonu gdy dzwonił i nie podałem numeru mieszkania. Mimo wszystko uważam że to nie daje im prawa żeby odebrać mi zakupy za 300 zl. Prosiłem wielokrotnie o przesłanie zapisu rozmowy, niestety również nie było takiej możliwości. Posiadam jedynie screeny z pierwszej rozmowy jak kurier jeszcze był w bloku.
Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.