Pytanie z dnia 05 marca 2018
wykonuje panele szklane na wymiar, byłem u klienta na pomiarze, dostałem wpłatę ustaliliśmy słownie wszystkie szczegóły. Zacząłem realizację zamówienia, kontaktowałem się z klientem, raz aby potwierdzić kolor paneli, drugi aby poinformować o że udało nam się wyciąć trudne do uzyskania szkło - klienci byli zadowoleni. Wszystko było gotowe, chciałem umówić się na montaż, dzwonię a klientka mówi że musi zrezygnować nie podając przyczyny, kłamie najpierw że nic nam nie wpłacała następnie mówi ze mamy sobie zachować zadatek. Firma poniosła straty na materiale, klientka ani myśli je pokrywać co można zrobić w tej sytuacji? Nie zawarliśmy umowy pisemnej, wszystko odbyło się słownie.
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, jeśli ma Pan dowody zawarcia umowy, to nie pozostaje nic innego, jak wezwać klientkę na piśmie do umówienia daty montażu i do zapłaty uzgodnionego wynagrodzenia. Czy ktoś może potwierdzić, że zawarliście Państwo umowę ? Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Podziękowałeś prawnikowi
Mateusz Uldynowicz Adwokat (Od 2016)
Kancelaria Adwokacka Mateusz Uldynowicz
Niemcewicza 26/407, 71-520 Szczecin
Aby ocenić czy sprawa nadaje się do sądu to należałoby ustalić czy jesteśmy udowodnić treść umowy, np. zeznaniami świadków, mailami, smsami itd.
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.