Pytanie z dnia 05 marca 2018

wykonuje panele szklane na wymiar, byłem u klienta na pomiarze, dostałem wpłatę ustaliliśmy słownie wszystkie szczegóły. Zacząłem realizację zamówienia, kontaktowałem się z klientem, raz aby potwierdzić kolor paneli, drugi aby poinformować o że udało nam się wyciąć trudne do uzyskania szkło - klienci byli zadowoleni. Wszystko było gotowe, chciałem umówić się na montaż, dzwonię a klientka mówi że musi zrezygnować nie podając przyczyny, kłamie najpierw że nic nam nie wpłacała następnie mówi ze mamy sobie zachować zadatek. Firma poniosła straty na materiale, klientka ani myśli je pokrywać co można zrobić w tej sytuacji? Nie zawarliśmy umowy pisemnej, wszystko odbyło się słownie.

Dzień dobry, jeśli ma Pan dowody zawarcia umowy, to nie pozostaje nic innego, jak wezwać klientkę na piśmie do umówienia daty montażu i do zapłaty uzgodnionego wynagrodzenia. Czy ktoś może potwierdzić, że zawarliście Państwo umowę ? Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz

Odpowiedź nr 1 z dnia 5 marca 2018 15:24 Zmodyfikowano dnia: 5 marca 2018 15:24 Obejrzało: 292 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Aby ocenić czy sprawa nadaje się do sądu to należałoby ustalić czy jesteśmy udowodnić treść umowy, np. zeznaniami świadków, mailami, smsami itd.

Odpowiedź nr 2 z dnia 5 marca 2018 22:28 Zmodyfikowano dnia: 5 marca 2018 22:28 Obejrzało: 284 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.