Pytanie z dnia 23 listopada 2023

Wykonuje usługę stworzenia stroju na zamówienie dla klientów indywidualnych(produkt luksusowy, wytworzony na zamówienie), każdy strój jest niepowtarzalny. Wykonuje go gdy klient opłaci całość wartości kostiumu. Klientowi nie spodobało się kilka elementów w kostiumie, zareklamował transakcje w serwisie Paypal, a ten zwrócił mu całą kwotę oraz klient nie zwrócił produktu.W moim regulaminie jest opisane jasne iż przedmioty wytworzone na zamówienie nie podlegają zwrotom.Moja propozycja poprawy kostiumu oraz wzięcia kosztów odpowiedzialnych za transport została zignorowana. Jakie prawo przysługuje?

Dzień dobry. Może Pan napisać wezwanie do zapłaty, a w razie braku odpowiedzi, złożyć pozew o zapłatę.

Odpowiedź nr 1 z dnia 4 grudnia 2023 10:12 Zmodyfikowano dnia: 4 grudnia 2023 10:12 Obejrzało: 63 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.