Pytanie z dnia 13 sierpnia 2018

Wykupilam wycieczke na Djerbe dla 2 osob w ofercie last minute. Po przylocie na lotnisku usłyszeliśmy od rezydenta iz w wybranym przez nas hotelu nie ma miejsc jak również na calej Djerbie. Przewieziono nas do Tunezji kontynentalnej. Chcielismy zrezygnowac i wracac do domu jednak uslyszelismy ze jedynie na swoj koszt. Hotel jaki nam zapewniono ma ten sam standard co wybrany przez nas ale duzo gorsze opinie. Warunki koszmarne: brud, grzyby, brak jedzenia, walka o talerze na stolowce... No a przede wszystkim inne miejsce pobytu. Wycieczke wykupilam 2 dni przed wylotem i biuro potwierdzilo dostepnosc oferty. Nie zostalismy wczesniej poinformowani o zmianie zakwaterowania, pozbawiono nas możliwości rezygnacji. Czy mozemy liczyc ma pelen zwrot kosztow od biura? Dzwonilam i mailowalam do organizatora, ale bezskutecznie. Poradzono nam jedynie zlozenie reklamacji. Jakie sa szanse na odzyskanie wkladu? Dziekuje za poradę.

Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników


Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.