wyliczenie wynagrodzenie dla pracownika
Pytanie z dnia 12 marca 2019
Witam czy mam prawo zarządac od pracodawcy naliczanie plac aby bedac pewnym czy wszystkie sumy zostaly mi naliczonei wyplacone? Czy pracodawca musi powiadomic mnie ze zostAło pominiete naliczenie czegos i nie zostalo mi wyplacone?
Tomasz Zabiełło Radca prawny
Tomasz Zabiełlo Kancelaria Radcowska Sp.k.
Al.Niepodległości 235/237/71, 02-009 Warszawa
Rozumiem, że chodzi o to, żeby zażądać od pracodawcy, żeby przedstawił rozliczenie poszczególnych elementów wynagrodzenia? Oczywiście, ma taki obowiązek. Nie ma czegoś takiego, jak powiadomienie o błędnym naliczeniu, gdyż obowiązkiem pracodawcy jest naliczać prawidłowo, a jeśli stwierdzi swój błąd, powinien wypłacić niezwłocznie brakującą sumę razem z odsetkami za opóźnienie.
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.