wyliczenie wynagrodzenie dla pracownika

Pytanie z dnia 12 marca 2019

Witam czy mam prawo zarządac od pracodawcy naliczanie plac aby bedac pewnym czy wszystkie sumy zostaly mi naliczonei wyplacone? Czy pracodawca musi powiadomic mnie ze zostAło pominiete naliczenie czegos i nie zostalo mi wyplacone?

Rozumiem, że chodzi o to, żeby zażądać od pracodawcy, żeby przedstawił rozliczenie poszczególnych elementów wynagrodzenia? Oczywiście, ma taki obowiązek. Nie ma czegoś takiego, jak powiadomienie o błędnym naliczeniu, gdyż obowiązkiem pracodawcy jest naliczać prawidłowo, a jeśli stwierdzi swój błąd, powinien wypłacić niezwłocznie brakującą sumę razem z odsetkami za opóźnienie.

Odpowiedź nr 1 z dnia 12 marca 2019 17:28 Zmodyfikowano dnia: 12 marca 2019 17:28 Obejrzało: 262 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.