wyłudzenie

Pytanie z dnia 13 marca 2019

Witam. Chciałaby uzyskać poradę na temat wyłudzenia. W grudniu 2018 roku pojawił się w naszym sklepie klient chcący wymienić produkt na inny. Do tego produktu dodatkowo miał wykupioną dodatkową polisę. Zwróciliśmy mu pieniądze za zwracany towar oraz polisę (polisa w wysokości ok. 1200zł) odbierając dokumenty, ale okazało się, że u ubezpieczyciela polisa ta się automatycznie nie anulowała. Dodatkowo okazało się również, że klient odstąpił od polisy także u ubezpieczyciela, który również zwrócił mu równowartość polisy, czyli docelowo klient dwukrotnie otrzymał zwrot wartości polisy. Co możemy zrobić w takim przypadku, aby odzyskać stracone pieniądze? Bardzo proszę o pomoc.

Dzień dobry, wezwać go na piśmie do zapłaty, ewentualnie zawiadomić Policję o możliwości popełnienia przestępstwa z art. 286 KK (oszustwo). Pozdrawiam, adw. Agata Paplińska

Odpowiedź nr 1 z dnia 15 marca 2019 13:41 Zmodyfikowano dnia: 15 marca 2019 13:41 Obejrzało: 239 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.