wyłudzenie
Pytanie z dnia 13 marca 2019
Witam. Chciałaby uzyskać poradę na temat wyłudzenia. W grudniu 2018 roku pojawił się w naszym sklepie klient chcący wymienić produkt na inny. Do tego produktu dodatkowo miał wykupioną dodatkową polisę. Zwróciliśmy mu pieniądze za zwracany towar oraz polisę (polisa w wysokości ok. 1200zł) odbierając dokumenty, ale okazało się, że u ubezpieczyciela polisa ta się automatycznie nie anulowała. Dodatkowo okazało się również, że klient odstąpił od polisy także u ubezpieczyciela, który również zwrócił mu równowartość polisy, czyli docelowo klient dwukrotnie otrzymał zwrot wartości polisy. Co możemy zrobić w takim przypadku, aby odzyskać stracone pieniądze? Bardzo proszę o pomoc.
Agata Paplińska Adwokat (Od 2018)
Kancelaria Adwokacka Agata Paplińska
Warszawska 91 lok. 2, 05-092 Łomianki
Dzień dobry, wezwać go na piśmie do zapłaty, ewentualnie zawiadomić Policję o możliwości popełnienia przestępstwa z art. 286 KK (oszustwo). Pozdrawiam, adw. Agata Paplińska
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.