Wynajem apartamentu
Pytanie z dnia 05 sierpnia 2020
Wynajmuję Apartament że pośrednictwem bookingu.com prowadzę w związku z tym działalność gospodarczą. Najemca zasnął w wannie do której cały czas lał wodę. Woda wylała się z wanny i zniszczona została podłoga, meble , ściany. Najemca ukrył ten fakt przez 36 godzin. Próbował w tym czasie suszyć podłogę między innymi żelazkiem które również zniszczył. Najemca nie poczuwa się do winy, by się go pozbyć musiałam mu zapłacić za niewykorzystaną dobę. Zataił fakt zalania również przed sąsiadami którzy również zostali poszkodowani. Poinformował mnie dopiero po wezwaniu przez innych lokatorów budynku pogotowia technicznego.
Najemca twierdzi że zalanie wynikło z powodu zainstalowania niewłaściwego syfonu przelewowego w wannie. Fakt był to syfon bez odpływu ale nawet taki z odpływem nie służy i nie jest w stanie odebrać nadmiaru wody napuszczanej bez kontroli do wanny. Ponadto zwłoka z powiadomieniem właściciela lokalu i próby suszenia żelazkiem są bynajmniej dziwne.
Proszę o pomoc w tej sprawie i kontakt
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, może Pan/i dochodzić od najemcy odszkodowania. Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634
Podziękowałeś prawnikowi
Dzień dobry najemca odpowiada za szkody wyrządzone z własnej winy w pełnej wysokości W razie pytań i wątpliwości zapraszam do kontaktu. r.pr.A.Pietrzykowska kancelaria-pietrzykowska.pl pietrzykowska.aleksandra@gmail.com
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.