Wypłata wynagrodzenia na błędne konto
Pytanie z dnia 11 października 2019
Witam,
na umowie zlecenie mimo podpisania aneksu o zmianie nr konta zleceniodawca się pomylił (nie zmienił nr konta w systemie) i wysłał pensję na stare konto (należące do osoby trzeciej, z którego nie mam możliwości odzyskania środków). Czy zleceniodawca ma obowiązek wysłania mi pensji ponownie? Aneks został podpisany 29.08 a pensja weszła 26.09. Próby polubownych pertraktacji zakończyły się fiaskiem (zostałam przeproszona za zaistniałą sytuację i temat ucięto). Jakie kroki podjąć w celu odzyskania środków? Pozdrawiam
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, to wina zleceniodawcy, więc ma on obowiązek zapłacić Pani, a może dochodzić zwrotu od osoby, na której rachunek dokonał przelewu. Polecam wysłać oficjalne wezwanie do zapłaty, a następnie wnieść pozew do sądu. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl
Podziękowałeś prawnikowi
Marcin Lasota Radca prawny (Od 2016)
Siwek, Szmit & Lasota Kancelaria Radców Prawnych
IX Wieków Kielc 16 lok. 2, 25-516 Kielce
Tak, ma obowiązek wysłanie ponownie.
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.