Wypowiedzenie umowy B2B.
Pytanie z dnia 04 maja 2020
09.2019 podpisałam umowę o świadczenie usług (B2B). Została zawarta na czas określony do 03.2020 i przedłużona słownie (bez podawania konkretnych terminów jej trwania). W umowie nie było żadnej informacji o okresie wypowiedzenia. W umowie wskazane jest miejsce wykonywania pracy oraz stwierdzenie, że przedmiot umowy będzie wykonywany pod pełnym kierownictwem (zapis równoznaczny z umową o pracę). Nie mam możliwości pracy stacjonarnej i zobowiązałam się do dokończenia bieżących zadań zdalnie. Zleceniodawca powiedział mi, że jeśli nie wywiąże się z powierzonych mi zadań w trakcie miesięcznego okresu wypowiedzenia i w ustalonym miejscu, to uzna to za zerwanie umowy i wyciągnie z tego tytułu konsekwencje. Chciałabym dowiedzieć się o zasadności roszczeń zleceniodawcy i możliwości podjęcia prawidłowych dalszych kroków w celu rozwiązania umowy.
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, konieczne jest zapoznanie się z zawartą uprzednio umową. Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634
Podziękowałeś prawnikowi
Dzień dobry należy uznać że umowa uległa przedłużeniu na dotychczasowych warunkach o ile umowa tego nie wyłączała. Zleceniodawca może domagać się odszkodowania za szkodę poniesioną przez niewykonanie, oraz wykonania roszczeń wprost przewidzianych w umowie. W razie wątpliwości oraz pytań zapraszam do kontaktu. r.pr.A.Pietrzykowska kancelaria-pietrzykowska.pl pietrzykowska.aleksandra@gmail.com
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.