Wypowiedzenie umowy z klubem fitness.
Pytanie z dnia 20 lipca 2020
Dzień dobry
Byłem klientem jednego z klubu fitness. Obowiązywał mnie jednomiesięczny okres wypowiedzenia umowy.
Złożyłem wypowiedzenie w trakcie trwania okresu obostrzeń związanych z epidemią COVID, kiedy to kluby były zamknięte. Wysłałem wypowiedzenie drogą mailową. Firma z którą byłem związany umową potwierdziła otrzymanie mojego wypowiedzenia oraz przesłała mi informację, w której poinformowała mnie o zawieszeniu biegu mojego wypowiedzenia do czasu zdjęcia obostrzeń. Po wznowieniu działalności otrzymałem fakturę za okres, w którym nie mam możliwości korzystania z usług wspomnianej firmy.
Prowadziłem korespondencję, w której przedstawiałem moje racje, lecz okazała się ona bezskuteczna. Otrzymałem wezwanie do zapłaty.
Proszę o informację, czy wspomniana instytucja ma prawo zawiesić bieg wypowiedzenia, oraz czy jej roszczenia są zasadne?
W okresie zamknięcia klubów, kiedy to chciałem oraz miałem możliwość korzystania z usług klubu fitness, odgórne przepisy,. spowodowały brak takiej możliwości a obecnie nie mam możliwości wykorzystania karnetu z przyczyn obiektywnych.
Dlaczego to ja mam ponosić koszt zaistnienia wyjątkowej sytuacji jaką jest epidemia, a nie klub, skoro wypowiedzenie składane było zgodnie z zapisami zawartymi w wiążącej nas umowie?
Łączę pozdrowienia,
Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników

Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.