Wypowiedzenie umowy z operatorem na dostawę usług telewizyjnych.
Pytanie z dnia 18 lutego 2021
Witam.Zawarlam umowę z inea o świadczenie usług telewizyjnych i wi-fi i jest ona aktualna jeszcze do stycznia 2022 roku.Problem polega na tym,że działa to awaryjnie mega. Złożyłam reklamacje,że wypowiadam umowę,ale inea nie widzi problemu,a ja nie chce płacić za to,z czego nie korzystam.Jak mam prawidłowo działać? Dziękuję
Katarzyna Zalewska Adwokat (Od 2023)
Kancelaria Adwokacka Adwokat Katarzyna Zalewska
Gen. Józefa Bema 11 lok. 82, 15-369 Białystok
Dzień dobry. W umowie, którą Pani podpisała powinny być wyszczególnione sytuacje, w których dostawca usług internetowych powinien ponosić odpowiedzialność za trudności w korzystaniu z Internetu oraz telewizji. Powinna Pani w ponownej reklamacji szczegółowo opisać, kiedy nastąpiły trudności w korzystaniu z usług oraz zażądać obniżenia abonamentu z tego powodu. Dostawca Internetu jest odpowiedzialny za jakość świadczonych usług. Co do wypowiedzenia umowy, również należy przeanalizować treść umowy, aby złożyć to wypowiedzenie zgodnie z terminami złożonymi w umowie, a jako podstawę wypowiedzenia należy wskazać to, że dostawca nienależycie wywiązywał się ze swoich obowiązków. Przy czym aktualnie, najważniejsze jest przeanalizowanie umowy, ewentualnie regulaminu dołączonego do tej umowy, aby określić Pani sytuację oraz możliwości rozwiązania problemu. Radca prawny Katarzyna Zalewska
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.