Wypowiedzenie umowy z operatorem na dostawę usług telewizyjnych.

Pytanie z dnia 18 lutego 2021

Witam.Zawarlam umowę z inea o świadczenie usług telewizyjnych i wi-fi i jest ona aktualna jeszcze do stycznia 2022 roku.Problem polega na tym,że działa to awaryjnie mega. Złożyłam reklamacje,że wypowiadam umowę,ale inea nie widzi problemu,a ja nie chce płacić za to,z czego nie korzystam.Jak mam prawidłowo działać? Dziękuję

Dzień dobry. W umowie, którą Pani podpisała powinny być wyszczególnione sytuacje, w których dostawca usług internetowych powinien ponosić odpowiedzialność za trudności w korzystaniu z Internetu oraz telewizji. Powinna Pani w ponownej reklamacji szczegółowo opisać, kiedy nastąpiły trudności w korzystaniu z usług oraz zażądać obniżenia abonamentu z tego powodu. Dostawca Internetu jest odpowiedzialny za jakość świadczonych usług. Co do wypowiedzenia umowy, również należy przeanalizować treść umowy, aby złożyć to wypowiedzenie zgodnie z terminami złożonymi w umowie, a jako podstawę wypowiedzenia należy wskazać to, że dostawca nienależycie wywiązywał się ze swoich obowiązków. Przy czym aktualnie, najważniejsze jest przeanalizowanie umowy, ewentualnie regulaminu dołączonego do tej umowy, aby określić Pani sytuację oraz możliwości rozwiązania problemu. Radca prawny Katarzyna Zalewska

Odpowiedź nr 1 z dnia 21 lutego 2021 09:55 Zmodyfikowano dnia: 21 lutego 2021 09:55 Obejrzało: 212 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.