Wypowiedzenie umowy z prywatnym żłobkiem.
Pytanie z dnia 12 listopada 2020
Dzień dobry, w związku z tym, że nie byłam zadowolona z usług świadczonych przez prywatny żłobek, zrezygnowałam z jego usług. Poinformowałam dyrekcję o wypowiedzeniu umowy (mailowo i wysyłka dokumentu pocztą tradycyjną) bez zachowania miesięcznego okresu wypowiedzenia, w związku z nieprzestrzeganiem przez żłobek regulaminu, stanowiącego załącznik do umowy (zapis dotyczący informowania rodziców o stanie dziecka). Dyrekcja utrzymuje, że mimo wszystko obowiązuje nas miesięczny termin wypowiedzenia, przesyłają ponaglające smsy przypominające o płatności. Czy faktycznie uchybienia z ich strony są wystarczające do rozwiązania umowy bez zachowania okresu wypowiedzenia? Czy jednak powinniśmy zachować wpisany w umowę miesiąc i uregulować płatność? Jakie są dalsze kroki jakie możemy / dyrekcja może podjąć?
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, bez zapoznania się z umową i regulaminem żłobka oraz ustalenia na czym dokładnie polegało Państwa niezadowolenie, nie sposób udzielić rzetelnej porady. Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.