Wypowiedzenie umowy z prywatnym żłobkiem.

Pytanie z dnia 12 listopada 2020

Dzień dobry, w związku z tym, że nie byłam zadowolona z usług świadczonych przez prywatny żłobek, zrezygnowałam z jego usług. Poinformowałam dyrekcję o wypowiedzeniu umowy (mailowo i wysyłka dokumentu pocztą tradycyjną) bez zachowania miesięcznego okresu wypowiedzenia, w związku z nieprzestrzeganiem przez żłobek regulaminu, stanowiącego załącznik do umowy (zapis dotyczący informowania rodziców o stanie dziecka). Dyrekcja utrzymuje, że mimo wszystko obowiązuje nas miesięczny termin wypowiedzenia, przesyłają ponaglające smsy przypominające o płatności. Czy faktycznie uchybienia z ich strony są wystarczające do rozwiązania umowy bez zachowania okresu wypowiedzenia? Czy jednak powinniśmy zachować wpisany w umowę miesiąc i uregulować płatność? Jakie są dalsze kroki jakie możemy / dyrekcja może podjąć?

Dzień dobry, bez zapoznania się z umową i regulaminem żłobka oraz ustalenia na czym dokładnie polegało Państwa niezadowolenie, nie sposób udzielić rzetelnej porady. Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634

Odpowiedź nr 1 z dnia 12 listopada 2020 18:25 Zmodyfikowano dnia: 12 listopada 2020 18:25 Obejrzało: 547 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Nasz serwis korzysta z plików Cookies w celu realizacji usług i zgodnie z polityką prywatności. Można zmienić pozwolenie na zapis danych w plikach Cookies ustawiając odpowiednie opcje w swojej przeglądarce. Rozumiem