Wypowiedzenie usługi świadczeń telekomunikacyjnych.
Pytanie z dnia 22 listopada 2019
Witam
chciałam sie zapytac czy mam jakies prawo wypowiedzenia usługi świadczeń telekomunikacyjnej firmie Voice-net poniewaz mamy awarie internetu a jeszcze wczesniej nie mielismy telefonu stacjonarnego. mamy firme w której internet i telefon stacjonarny zwłaszcza braku zasięgu tel.kom jest nam bardzo potrzebny , stracilismy od tygodnia dwoch kontachętów poniewaz nie było z nami kontaktu ani nie moglismy nic z tym zrobic . dzwoniąc odtygodnia 3 razy dziennie nie przyniosło żadnych rezultatów . A 5 dnia dzwoniąc pani sie zapytała mnie czy my napewno mamy usługę u nich , czy nie u jakiegoś innego operatora, od 05.03.2018 płacimy regularnie rachunki i wszystko na nich jest wypisane za co płacimy w tym także za internet . umowa kończy nam sie wmarcu 2020 r . proszę o jakies rady poniewaz nic nie moge z tm zrobic juz nawet telefonu nie odbieraja odemnie .
Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.