Pytanie z dnia 12 listopada 2018
Wysłałam na gwarancji gitarę do sklepu muzycznego (kytary.pl), bo zepsuło się gniazdo na kabel. Zapakowałam ją w oryginalny karton i owinelam gitarę folią piankową, tą samą, którą dostałam wcześniej od nich. Kurier GLS uszkodził ja, powstały głębokie pęknięcia. Sklep odesłał gitarę, twierdząc że już nie ma sensu jej naprawiać i że to moja wina że była za słabo zapakowana. Podczas ich transportu do mnie gitara uszkodziła się jeszcze bardziej i już w żadnym stopniu nie nadaje się do użytku. Sklep wypiera się winy, kurier tak samo. Powiedzieli że nic z tym nie mogą zrobić. Czy jest jakaś szansa odzyskania pieniędzy lub nowej gitary? Jej wartość to ponad 1200zł.
Michał Gruchacz Radca prawny
Kancelaria Radcy Prawnego Michał Gruchacz
Centralna 40, 07-200 Wyszków
Witam, Jeżeli paczka była prawidłowo zapakowana i kurier (GLS) ją uszkodził w trakcie wykonywania usługi to podmiotem odpowiedzialnym jest GLS. Wówczas można GLS pociągnąć go do odpowiedzialności odszkodowawczej - wyliczają szkodę. Pozostaje jeszcze kwestia wykazania, że taka sytuacja miała miejsce. Pozdrawiam Michał Gruchacz radca prawny
Podziękowałeś prawnikowi
Katarzyna Maria Korgól Adwokat (Od 2018)
Kancelaria Adwokacka Adwokat Katarzyna Maria Korgól
Więckowskiego 2/10, 70-411 Szczecin
Sprawa wymaga analizy.
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.