Pytanie z dnia 12 listopada 2018

Wysłałam na gwarancji gitarę do sklepu muzycznego (kytary.pl), bo zepsuło się gniazdo na kabel. Zapakowałam ją w oryginalny karton i owinelam gitarę folią piankową, tą samą, którą dostałam wcześniej od nich. Kurier GLS uszkodził ja, powstały głębokie pęknięcia. Sklep odesłał gitarę, twierdząc że już nie ma sensu jej naprawiać i że to moja wina że była za słabo zapakowana. Podczas ich transportu do mnie gitara uszkodziła się jeszcze bardziej i już w żadnym stopniu nie nadaje się do użytku. Sklep wypiera się winy, kurier tak samo. Powiedzieli że nic z tym nie mogą zrobić. Czy jest jakaś szansa odzyskania pieniędzy lub nowej gitary? Jej wartość to ponad 1200zł.

Witam, Jeżeli paczka była prawidłowo zapakowana i kurier (GLS) ją uszkodził w trakcie wykonywania usługi to podmiotem odpowiedzialnym jest GLS. Wówczas można GLS pociągnąć go do odpowiedzialności odszkodowawczej - wyliczają szkodę. Pozostaje jeszcze kwestia wykazania, że taka sytuacja miała miejsce. Pozdrawiam Michał Gruchacz radca prawny

Odpowiedź nr 1 z dnia 13 listopada 2018 20:25 Zmodyfikowano dnia: 13 listopada 2018 20:25 Obejrzało: 381 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Sprawa wymaga analizy.

Odpowiedź nr 2 z dnia 25 listopada 2018 20:43 Zmodyfikowano dnia: 25 listopada 2018 20:43 Obejrzało: 370 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.