Pytanie z dnia 18 maja 2017

Wysłałem telefon 18 kwietnia do serwisu współpracującego z firma Digital Care. Mimo ubezpieczenie nie został mi wymieniony wyświetlacz a pomimo przekroczenia 14 dni roboczych nie został mi odesłany mój telefon ani nie dostałem gwarantowanego telefonu zastępczego. Mimo codziennych kontaktów z centrala oraz osoba zajmująca się bezpośrednio sprawa mojego telefonu nie otrzymałem informacji kiedy zostanie mi zwrócony mój telefon. Co mogę zrobić w zaistniałej sytuacji.

Dzień dobry, przede wszystkim proszę sprecyzować czy korzystał Pan z uprawnień z rękojmi czy z gwarancji ? Pozdrawiam, Adwokat Bernadetta Parusińska-Ulewicz

Odpowiedź nr 1 z dnia 20 maja 2017 21:44 Zmodyfikowano dnia: 20 maja 2017 21:44 Obejrzało: 263 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.