Pytanie z dnia 18 maja 2017
Wysłałem telefon 18 kwietnia do serwisu współpracującego z firma Digital Care. Mimo ubezpieczenie nie został mi wymieniony wyświetlacz a pomimo przekroczenia 14 dni roboczych nie został mi odesłany mój telefon ani nie dostałem gwarantowanego telefonu zastępczego. Mimo codziennych kontaktów z centrala oraz osoba zajmująca się bezpośrednio sprawa mojego telefonu nie otrzymałem informacji kiedy zostanie mi zwrócony mój telefon. Co mogę zrobić w zaistniałej sytuacji.
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, przede wszystkim proszę sprecyzować czy korzystał Pan z uprawnień z rękojmi czy z gwarancji ? Pozdrawiam, Adwokat Bernadetta Parusińska-Ulewicz
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.