Pytanie z dnia 27 kwietnia
Wystawiłem na sprzedaż auto. Zadzwonił do mnie klient i umówiliśmy się na zaliczkę 200 zł. Zaliczkę włacił na moje konto. Miał przyjechać najpierw w piątek, później w sobotę, a poinformował mnie że będzie w niedzielę. W piątek jednak samochód został sprzedany. Ja zwróciłem klientowi zaliczkę. On straszy mnie sądem i firmą swojego szefa. Chcą obarczyć mnie kosztami logistycznymi firmy. Jednakże umawiałem się z tym klientem a nie z firmą w której pracuję. Zaliczkę również dostałem od tego pracownika a nie firmy. Czy tak jak grozi firma w której pracuje niedoszły kupujący może mnie pozwać za oszustwo oraz o zwrot kosztów za działania logostyczne firmy i wynajem holownika skoro poinformowałem że samochód się sprzedał i zwróciłem zaliczkę?
Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.