Wytoczenie sprawy bankowi.
Pytanie z dnia 21 czerwca 2022
Dzień dobry! Zostałam ofiarą oszustwa i kradzieży. Oszust wyłudził moje dane i wyczyścił moje konta bankowe, karty kredytowe itd. Bank odrzucił reklamacje, napisałam odwołanie plus prośbę o interwencje rzecznika finansowego. Oczywiście sprawa jest tez zgłoszona na policję. Czy są jeszcze jakieś kroki prawne które na tym etapie mogę podjąć? Czy z ewentualnym wytoczeniem sprawy bankowi muszę czekać do zakończenia postępowania rzecznika i sprawy prowadzonej przez prokuraturę?
Michał Mikołajczak Radca prawny (Od 2009)
Kancelaria Radcy Prawnego Michał Mikołajczak
Dąbrowskiego 77A, V Piętro, 60-529 Poznań
Dzień dobry, na tym etapie należałoby oczekiwać na zakończenie postępowania przygotowawczego oraz odpowiedź ze strony Rzecznika Finansowego. Generalnie, w tego rodzaju sprawach orzecznictwo sądowe jest korzystne dla poszkodowanych. Więcej na ten temat piszę na blogu: https://www.mm-kancelaria.com/PL-H51/pisma-i-opinie/117/uwaga-coraz-wiecej-kradziezy-z-internetowych-kont-bankowych.html Pozdrawiam r.pr. Michał Mikołajczak tel.: 692 326 880, e-mail: michal.mikolajczak@mm-kancelaria.com
Podziękowałeś prawnikowi
Janusz Sawicki Adwokat (Od 1985)
Sawicki&Sawicki Adwokaci i Radcy Prawni SP
Jana Kasprowicza 20/3, 31-523 Kraków
Sz.Pani Proszę napisać o jakiej kwocie mowa oraz jaką metodą posługiwał się oszust . Proszę również podać jakich argumentów zamierza Pani użyć w ewentualnej sprawie ( powództwie ) przeciwko bankowi. Jeżeli ma Pani podstawy do wytoczenia powództwa - nie musi Pani czekać na zakończenie powyższych postępowań. Jeżeli Pani sobie tego życzy - mogę zająć się całą sprawą.Mam w tym doświadczenie i kilka spraw o oszustwa bankowe wygrałem. z poważaniem : adw Janusz Sawicki janusz.sawicki@adwokatura.pl
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.