Pytanie z dnia 08 września 2015

wziełam z Salonu Orange Netbooka na abonament internetowy i tydzień po wzięciu Net booka zgłosiłam do Orange że netbook jest uszkodzony zacina się itp Salon orange wysłał netbooka do naprawy po przywiezieniu netbooka z naprawy tydzień puzniej sytuacja się powtórzyła i spowrotem został wysłany do naprawy zażądałam nowego netbooka ale niestety odmuwili mi w salonie nowego i powiedziałam że jeżeli nie dostanę sprawnego Netbooka tak nie będę płaciła rachunków za zepsutego nie z mojej winy netbooka i za internet z którego nie mam możliwości korzystać przez to że netbook się psuje i powiedziano mi wrecz gwarantowano Warszawa że mi dadza nowego i tak się nie stało nie dali nowego wręcz gorzej rozgraconego netbooka niż był przed pierwsza naprawą i przestałam płacić rachunki po dwóch latach Orange podali mnie do sadu i miałam sprawę w sądzie o której nie wiedziałam a mam 3 potwierdzenia z salonu Orangę że wysyłałąm raport do Orangę na warszawę co się dzieje z laptopem i że żądam nowego do dnia dzisiejszego nie dostałam po 6ciu latach odpowiedzi żadnej tylko komornicze wezwanie do zapłaty już co ja mam w tym kierunku zrobić czy da się zrobić coś w mojej sprawie ??????

Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników


Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.