Pytanie z dnia 10 sierpnia 2018

Z powodu błędu komunikacji między hotelem a Booking.com byłem zmuszony odwołać rezerwację pokoju dwuosobowego i rezerwować ośmioosobowy pokój w hostelu. Czy mogę żądać od Bookingu rezerwacji dwuosobowego pokoju na ich koszt?

Szanowny Panie, jeśli to "wina" portalu booking.com to tak … w przeciwnym razie nie widzę podstaw

Odpowiedź nr 1 z dnia 2 września 2018 18:24 Zmodyfikowano dnia: 2 września 2018 18:24 Obejrzało: 200 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.