zaginiona paczka w trakcie transportu,reklamacja usługi

Pytanie z dnia 13 czerwca 2019

Witam mam problem z firmą kurierską. Mianowicie zamówiłam bluzkę za którą zapłaciłam z góry. Bo nie otrzymaniu przesyłki przez kilka dni, napisałam do nadawcy w celu weryfikacji. Sprzedawca wysłał mi numer przesyłki wraz z inf że przecież przesyłka jest odebrana. Rzeczywiście po wejściu na stronę widniał inf że paczka jest już u mnie. Oczywiście nic nie otrzymałam więc napisałam do firmy dpd co się dzieje. Zrobiłam zrzuty z ekranu żeby mieć jakiś dowód. Zaczął się proces reklamacji, jeden dzień po dostałam nagle smsa że mogę zminic termin dostawy. Po czym następnego dnia dostałam inf że mam jeszcze raz podać numer przesyłki bo taka przesyłka nie istneje i jak nie podam prawidłowego numeru reklamacja zostanie odrzucona. Na moje szczęście miałam zrzuty z ekranu i wysłałam im to na potwierdzenie. Moje pytania jak mogę dociekać swoich praw, gdzie mam zgłosić sprawę poza dpd. Paczka nie miała większej wartości niż 100 zł ale jest to przykre być okradanym i oszukiwanym. Dziękuję za odpowiedz i pozdrawiam

Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników


Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.