Zakres obowiązków pracownika.
Pytanie z dnia 30 sierpnia 2020
Pracuje na stanowisku księgowej. Mam określony zakres czynności. Czy pracodawca może dołożyć mi obowiązków księgowych które jednak nie są wymienione w moim zakresie. Czy należy się za to dodatkowe wynagrodzenie.
Dzień dobry zakres pracy powinien pokrywać się z obowiązkami służbowymi wskazanymi w umowie o pracę. To co ponad, powinno być rozliczane odrębnie lub w tym zakresie powinna być zmieniona umowa o prace W razie pytań i wątpliwości zapraszam do kontaktu. r.pr.A.Pietrzykowska kancelaria-pietrzykowska.pl pietrzykowska.aleksandra@gmail.com
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.