Pytanie z dnia 10 maja 2020

Zakup telefonu w sklepie stacjonarnym, płatność gotówką. Sklep nie chce uznać zwrotu ponieważ zakup nie był przez Internet. Czy mam prawo do zwrotu w zakresie "14 dni na zwrot bez podania przyczyn"

Dzień dobry, jeśli zakupu dokonano w siedzibie przedsiębiorcy, to nie. Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634

Odpowiedź nr 1 z dnia 11 maja 2020 14:34 Zmodyfikowano dnia: 11 maja 2020 14:34 Obejrzało: 208 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dzień dobry jeśli sklep nie dopuszcza zwrotu, nie ma możliwości przymuszenia. W razie wątpliwości oraz pytań zapraszam do kontaktu. r.pr.A.Pietrzykowska kancelaria-pietrzykowska.pl pietrzykowska.aleksandra@gmail.com

Odpowiedź nr 2 z dnia 11 maja 2020 14:36 Zmodyfikowano dnia: 11 maja 2020 14:36 Obejrzało: 207 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.