Pytanie z dnia 12 września 2018

zakupiłam kosz na śmieci z opcja otwierania na ruch reki,na alegro po miesiacu sie zepsul sprzedajacy nie chce przyjac reklamacji kazał kosz odesłac co uczyniłam ale paczki tej nie odebrał ,i wruciła do mnie pomimo dyskusji na alegro nie bierze wielokrotnie udziału , w dyskusjach alegro zablokowało konto sprzedajacego do chwili wyjaśnienia ,ale tel nie odbiera telefonu skrzynke pocztowa ma pełna ,alegro proponuje zgloszenie na policje co mam dalej zrobić i jakie mam prawa pozdrawiam

Dzień dobry, proszę złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy i zażądać zwrotu ceny w określonym terminie. Jeśli nie otrzyma Pani zapłaty, konieczne będzie wniesienie do sądu pozwu o zapłatę. Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl

Odpowiedź nr 1 z dnia 13 września 2018 10:51 Zmodyfikowano dnia: 13 września 2018 10:51 Obejrzało: 330 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Szanowna Pani, Może Pani udać się do właściwej miejscowo Inspekcji Handlowej lub Rzecznika Praw Konsumenta, który przeprowadzi mediacje ze sprzedającym lub udzieli pomocy w innej formie

Odpowiedź nr 2 z dnia 16 września 2018 21:08 Zmodyfikowano dnia: 16 września 2018 21:08 Obejrzało: 318 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.