Pytanie z dnia 12 września 2018
zakupiłam kosz na śmieci z opcja otwierania na ruch reki,na alegro po miesiacu sie zepsul sprzedajacy nie chce przyjac reklamacji kazał kosz odesłac co uczyniłam ale paczki tej nie odebrał ,i wruciła do mnie pomimo dyskusji na alegro nie bierze wielokrotnie udziału , w dyskusjach alegro zablokowało konto sprzedajacego do chwili wyjaśnienia ,ale tel nie odbiera telefonu skrzynke pocztowa ma pełna ,alegro proponuje zgloszenie na policje co mam dalej zrobić i jakie mam prawa pozdrawiam
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, proszę złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy i zażądać zwrotu ceny w określonym terminie. Jeśli nie otrzyma Pani zapłaty, konieczne będzie wniesienie do sądu pozwu o zapłatę. Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl
Podziękowałeś prawnikowi
Joanna Rymarowicz Adwokat (Od 2018)
Kancelaria Adwokat Joanna Rymarowicz
Wielicka 250, 30-663 Kraków Kraków
Szanowna Pani, Może Pani udać się do właściwej miejscowo Inspekcji Handlowej lub Rzecznika Praw Konsumenta, który przeprowadzi mediacje ze sprzedającym lub udzieli pomocy w innej formie
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.