Pytanie z dnia 22 lutego 2018
Zakupiłam przez internet kompakt do lazienki (sedes) cena 300zl.Nie sprawdzilam przy kurierze stanu towaru,opakowanie nie bylo uszkodzone po otwarciu okazalo się ze kompakt jest pęknięty,ani sprzedawca ani firma kurierska nie uznala reklamacji,jak odzyskac pieniądze?
Janusz Sawicki Adwokat (Od 1985)
Sawicki&Sawicki Adwokaci i Radcy Prawni SP
Jana Kasprowicza 20/3, 31-523 Kraków
Witam.Bezpłatnie można zwrócić się do Miejskiego lub Powiatowego Rzecznika Konsumentów, gdzie opisze Pani swoja sprawę i zwróci się o pomoc ( namiary uzyska Pani w internecie ) może też Pani wnieść do sądu sprawę w trybie uproszczonym ( na specjalnym formularzu sądowym - do pobrania w internecie ) gdzie opisze Pani sprawę a sąd wyda nakaz zapłaty.Przy tak drobnej kwocie najprawdopodobniej nakaz się uprawomocni ( czyli nie dojdzie do procesu ) i wówczas zwróci się Pani listem poleconym do sprzedawcy o przelew należności a gdy ten nie zareaguje odda Pani sprawę do Komornika Sądowego, który wyegzekwuje należność. z poważaniem : adw Janusz Sawicki
Podziękowałeś prawnikowi
Michał Bukowski Adwokat (Od 2015)
Kancelaria Adwokacka Adwokat Michał Bukowski
Al. IX Wieków Kielc 6/34, 25 - 516 Kielce
Jedynie droga sądowa pozostaje.
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.