Pytanie z dnia 22 lutego 2018

Zakupiłam przez internet kompakt do lazienki (sedes) cena 300zl.Nie sprawdzilam przy kurierze stanu towaru,opakowanie nie bylo uszkodzone po otwarciu okazalo się ze kompakt jest pęknięty,ani sprzedawca ani firma kurierska nie uznala reklamacji,jak odzyskac pieniądze?

Witam.Bezpłatnie można zwrócić się do Miejskiego lub Powiatowego Rzecznika Konsumentów, gdzie opisze Pani swoja sprawę i zwróci się o pomoc ( namiary uzyska Pani w internecie ) może też Pani wnieść do sądu sprawę w trybie uproszczonym ( na specjalnym formularzu sądowym - do pobrania w internecie ) gdzie opisze Pani sprawę a sąd wyda nakaz zapłaty.Przy tak drobnej kwocie najprawdopodobniej nakaz się uprawomocni ( czyli nie dojdzie do procesu ) i wówczas zwróci się Pani listem poleconym do sprzedawcy o przelew należności a gdy ten nie zareaguje odda Pani sprawę do Komornika Sądowego, który wyegzekwuje należność. z poważaniem : adw Janusz Sawicki

Odpowiedź nr 1 z dnia 22 lutego 2018 18:49 Zmodyfikowano dnia: 22 lutego 2018 18:49 Obejrzało: 296 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Jedynie droga sądowa pozostaje.

Odpowiedź nr 2 z dnia 12 marca 2018 22:50 Zmodyfikowano dnia: 12 marca 2018 22:50 Obejrzało: 274 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.