Pytanie z dnia 11 lipca 2019

Zakupiłam sadzonki malin w szkółce ogrodniczej po dwóch latach pielęgnacji nawadniania i wzrostu, sadzonki zaoowocowaly ale owoc jest rozpadający niezgodny z oczekiwaniem i rodzajem zakupionej sadzonki z katalogu. Poniosłam koszty nawozów i pracy wygospodarowania areału i przygotowania pola do owocowania nowych sadzonek. Właściciel szkółki twierdzi ze sadzonki które kupiłam gdzie indziej są zgodne z oczekiwaniem i katalogiem i nie akceptuje reklamacji. Inwestycja zakupu malin miała przynieść korzyści finansowe w formie zysków ze sprzedaży detalicznej. Jednakże twór w postaci rozpadającej sie maliny jest mało konkurencyjny rynkowo i nie nadaje się do sprzedaży. W jaki sposób mogę wymagać od szkółki wymiany sadzonki na ta prawidłową i zdrową? Poniesiona inwestycja jest dla mnie kosztem. Pole nadaje się do likwidacji, mam brak zwrotu z inwestycji.

Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników


Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.