Pytanie z dnia 15 stycznia 2018

Zakupiłam sprzęt gastronomiczny opłacony za pobraniem. Sprzęt chciałam zwrócić i wysłałam go tym samym sposobem. Towar nie został odebrany. Jak mogę domagać się możliwości zwrotu towaru. Czy mogę obciążyć dostawcę kosztami wysyłki nie odebranego sprzętu.

Dzień dobry, przede wszystkim podała Pani za mało szczegółów, aby można było ustalić, czy ma Pani podstawy do zwrotu sprzętu. Czy kupiła go Pani jako konsument czy przedsiębiorca ? Dlaczego chce go Pani zwrócić ? Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz ulewicz.kancelaria@@onet.eu

Odpowiedź nr 1 z dnia 17 stycznia 2018 17:20 Zmodyfikowano dnia: 17 stycznia 2018 17:20 Obejrzało: 196 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.