Pytanie z dnia 15 stycznia 2018
Zakupiłam sprzęt gastronomiczny opłacony za pobraniem. Sprzęt chciałam zwrócić i wysłałam go tym samym sposobem. Towar nie został odebrany. Jak mogę domagać się możliwości zwrotu towaru. Czy mogę obciążyć dostawcę kosztami wysyłki nie odebranego sprzętu.
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, przede wszystkim podała Pani za mało szczegółów, aby można było ustalić, czy ma Pani podstawy do zwrotu sprzętu. Czy kupiła go Pani jako konsument czy przedsiębiorca ? Dlaczego chce go Pani zwrócić ? Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz ulewicz.kancelaria@@onet.eu
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.