Pytanie z dnia 17 sierpnia 2018
Zakupiłam towar w sklepie, który zastrzega sobie, że zwrotów nie przyjmuje. Czy to zgodne z prawem konsumenta? Mam na myśli zwrot, nie reklamację.
Mateusz Uldynowicz Adwokat (Od 2016)
Kancelaria Adwokacka Mateusz Uldynowicz
Niemcewicza 26/407, 71-520 Szczecin
Możliwość odstąpienia od umowy jest tylko przy zawieraniu umowy na odległość (poza siedzibą przedsiębiorcy) (np. przez internet).
Podziękowałeś prawnikowi
Michał Okoniewski Adwokat (Od 2016)
Kancelaria Adwokacka Michał Okoniewski
Królowej Jadwigi 25/1, 64-100 Leszno
Dzień dobry, czy zakupu dokonywała Pani, jako konsument, czy jako przedsiębiorca? Jakiego rodzaju towar Pani kupiła?
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.