Pytanie z dnia 17 sierpnia 2018

Zakupiłam towar w sklepie, który zastrzega sobie, że zwrotów nie przyjmuje. Czy to zgodne z prawem konsumenta? Mam na myśli zwrot, nie reklamację.

Możliwość odstąpienia od umowy jest tylko przy zawieraniu umowy na odległość (poza siedzibą przedsiębiorcy) (np. przez internet).

Odpowiedź nr 1 z dnia 17 sierpnia 2018 15:59 Zmodyfikowano dnia: 17 sierpnia 2018 15:59 Obejrzało: 410 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dzień dobry, czy zakupu dokonywała Pani, jako konsument, czy jako przedsiębiorca? Jakiego rodzaju towar Pani kupiła?

Odpowiedź nr 2 z dnia 17 sierpnia 2018 17:30 Zmodyfikowano dnia: 17 sierpnia 2018 17:30 Obejrzało: 408 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.