Pytanie z dnia 21 maja

Zakupiłam używany telefon od Pani na kwotę 600zl, który rzekomo miał być na gwarancji. Okazało się jednak, że gwarancja nie dawno się skończyła a telefon, który miał działać bez zarzutu ma ma zepsute wifi i Bluetooth. Telefon oddany na serwis z myślą , że może jest szansa na naprawienie wadliwych części telefonu. Nastąpienie dostałam informację z serwisu, że niestety, ale jest uszkodzona płyta główna i naprawa tego będzie nieopłacalna. Pytanie, jak można to teraz wyegzekwować? Z Panią od której był kupiony telefon nie ma kontaktu, nie odpisuje na wiadomości, nie mam jej adresu

Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników


Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.