Pytanie z dnia 10 kwietnia 2019

Zakupiłam wycieczkę w biurze podróży (sam nocleg). Wyjazd za 2 tygodnie, w związku z tym musiałam wpłacić 100% ceny. Organizator wydał oświadczenie, przesyłając je do mnie w formie pliku .pdf bez podpisu kwalifikowanego, iż oferta którą zakupiłam była błędem cenowym powołując się na art. 84 par. 1 K.C. Czy w związku z tym mogę żądać jakiejś rekompensaty lub sprzedaży produktu?

Dzień dobry, to zależy od treści oferty oraz pisma, jakie otrzymała Pani od organizatora. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl

Odpowiedź nr 1 z dnia 10 kwietnia 2019 13:47 Zmodyfikowano dnia: 10 kwietnia 2019 13:47 Obejrzało: 288 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.