Pytanie z dnia 28 kwietnia 2020

Zakupiłem dla mojego klienta końcowego jako pośrednik u producenta produkt. Jako przedsiębiorca 31.12.2017 sprzedałem konsumentowi ten produkt elektroniczny, który psuł się. Kupujący wielokrotnie reklamował produkt bezpośrednio w serwisie producenta i ostatecznie odesłał go do serwisu producenta w grudniu 2018 z żądaniem ode mnie zwrotu wpłaty. Rozliczyłem się z konsumentem na początku 2019 roku ale do dziś dnia producent nie rozliczył się ze mną. Reklamowany produkt jest nadal w ich serwisie a mi nie zwrócili wpłaty. Czy jest szansa na odzyskanie wpłaty? Zgodnie z art 580 ust.2 KC, który zakłada, że "Gwarant jest obowiązany wykonać swoje obowiązki w terminie określonym w treści oświadczenia gwarancyjnego, a gdy go nie określono – niezwłocznie, ale nie później niż w terminie 14 dni, licząc od dnia dostarczenia rzeczy przez uprawnionego z gwarancji" powinni mi oddać wpłatę a ja klientowi, Z klientem rozliczyłem się ponad rok temu a producent ze mną do dzisiaj nie.

Dzień dobry proszę wezwać go do zapłaty pod rygorem skierowania sprawy do sądu.. W razie wątpliwości oraz pytań zapraszam do kontaktu. r.pr.A.Pietrzykowska kancelaria-pietrzykowska.pl pietrzykowska.aleksandra@gmail.com

Odpowiedź nr 1 z dnia 29 kwietnia 2020 12:07 Zmodyfikowano dnia: 29 kwietnia 2020 12:07 Obejrzało: 118 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.