Pytanie z dnia 28 lutego 2018

Zakupiłem kosze na śmieci w sklepie internetowym na działalność gospodarczą. Kosze przyszły po 3 tyg. (termin realizacji miał wynieść 10 dni) w dniu mojego wyjazdu na urlop. Jeden z koszy był uszkodzony, co było niewidoczne przez opakowanie. Reklamacja złożona po 4 dniach (2 - giego dnia roboczego). Sprzedawca odmawia reklamacji, gdyż "w przypadku zakupu na FV odbiorca ponosi odpowiedzialność za towar od momentu wydania go z magazynu" - czyli przez całą drogę kurierską. Czy to prawda ? Nie chodzi tu o kwotę (kosz jest wart ok 50 zł) tylko o zasadę.

Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników


Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.