Pytanie z dnia 20 stycznia 2021
Zakupiłem od banku w którym posiadam konto usługę dodatkowego limitu na koncie.
Po skorzystaniu z produktu wykorzystane środki zostały mi zwrócone poprzez automatyczny przelew z konta innego użytkownika z jego prywatnych środków do wysokości posiadanego przeze mnie limitu.
Użytkownik ten nie posiada żadnych upoważnień i autoryzacji do dokonywania przelewów na moje konto.
Użytkownik ten złożył reklamacje do banku w odpowiedzi do której pracownik banku napisał że wystąpiło błędne powiązanie z moim rachunkiem związane z automatycznym uzupełnianiem salda jeżeli na koncie był debet.
Użytkownik ten skontaktował się ze mną i podzielił się ze mną treścią otrzymanej odpowiedzi od banku
Moim zdaniem pracownik banku złamał tajemnicę bankową i naruszył moje dobra osobiste informując tego klienta o utworzonym debecie na moim koncie w tym jego wysokości skoro z konta tej osoby została pobrana kwota mająca na celu spłatę mojego debetu.
Bardzo proszę o informacje czy mogę podjąć jakieś kroki prawne względem banku.
Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.