Pytanie z dnia 23 lipca 2016
Zakupiłem telefon na firmę. Telefon upadł i z mojej winy zniszczył się ekran. W salonie gdzie zakupiłem telefon odpłatnie wymieniłem ekran. Wymiana ekranu wykonana była wadliwie - ekran odklejal się. Reklamowalem wykonanie uslugi - wymiane ekranu. Serwis ponownie wykonał usługę wadliwie. W sumie 3 razy reklamowalem wadliwe wykonanie usługi. Przy trzeciej reklamacji serwis nie uznał jej, twierdząc że odrzuca reklamacje, ponieważ było to uszkodzenie mechaniczne spowodowane przez użytkownika (pod ekran prawdopodobnie dostało się ziarnko piasku i przy używaniu ekranu rozlał się; taka sytuacja zaistniała z powodu źle wykonanej usługi przez serwis i odklejonego ekranu). Co mogę w takiej sytuacji zrobić?
Minęło 3 tygodnie od odrzucenia mojej reklamacji.
Pozdrawiam
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, co dokładnie napisał serwis? Kiedy dokładnie oddawał Pan telefon do serwisu i kiedy go odbierał (chodzi o wszystkie 3 sytuacje) ? Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska-Ulewicz
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.