Pytanie z dnia 22 lipca 2020

Zakupiłem towar od firmy w ubiegłą środę na fakturę czyli na swoją firmę, zapewniano mnie telefonicznej że towar wyjedzie tego samego dnia czyli w środę bo mówiłem że to warunek zakupu ponieważ bardzo mi to jest potrzebne. W czwartek znowu to samo mówili, w piątek znowu, i poniedziałek też. Wczoraj napisałem maila oraz podczas rozmowy telefonicznej powiedziałem, że towar jedzie jutro (czyt. dzisiaj) za granicę i muszę mieć 100% potwierdzenie, że zostanie to wysłane tego samego dnia, poprosiłem o szczerość i uczciwe podejście. Sprzedawca telefonicznie mnie poinformował, że szef twierdzi że nie
uda się wysłać wiec jeśli mam inne miejsce do zakupu towaru to lepiej kupić gdzieś indziej a u nich anulować, przeprosiła i się pożegnała. Wysłałem więc im maila wczoraj że zgodnie z rozmową telefoniczną anuluje zamówienie nr xxx i kupiłem towar w innym miejscu. Dzisiaj rano otrzymałem wiadomość z tej firmy, ze wczoraj wysłano towar (godzina wygenerowania listu przewozowego ponad 1 godzinę po moim mailu) i że nie mogę tego już anulować ponieważ zostało to wysłane i odstąpić od umowy także nie mogę bo transakcja jest na firmę (płatność z góry). Odstąpienie od umowy na firmę miało wejść od 1 czerwca ale wejdzie dopiero od 1 stycznia ale z drugiej strony anulowałem zamówienie zgodnie z informacją jaką otrzymałem telefonicznie od sprzedającego i zakupiłem już oraz odebrałem towar w innym miejscu. Dodam także, że przesyłki które zostały wysłane przez tego klienta nie zostały odebrane (oznaczone jako rezygnacja). Po czyjej stronie stoi prawo w takim przypadku? Dziękuje.

Dzień dobry, a ma Pan jakieś dowody na przebieg tych rozmów telefonicznych ? Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634

Odpowiedź nr 1 z dnia 22 lipca 2020 21:54 Zmodyfikowano dnia: 22 lipca 2020 21:54 Obejrzało: 132 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.