Pytanie z dnia 08 maja 2020

Zakupiony został krolik.. Sprzedawca zapewnił, że ma on więcej niż 2 miesiące i można go karmić normalną pożywką.. Królik się pochorował.. Od specjalisty dowiedziałem się, że królik ma nie więcej niż 4 tygodnie i nie można mu podawać twardej karmy... Królik jest w stanie krytycznym w szpitalu dla gryzoni.. Jakie podstawy prawne odnośnie ochrony praw zwierząt mogę użyć w pozwie do sądu danego sklepu zoologicznego?

Szanowny Panie, przykro czytać o tym, jak małe, bezbronne stworzenie cierpi z powodu nieuczciwego sprzedawcy. Oczywiście, z Pana wiadomości da się wyczuć, że z tą małą pociechą wiązała Pana lub najbliższych, wieź emocjonalna. W tak przedstawiającej się sytuacji widzę tu podstawy do wystąpienia przeciwko przedsiębiorcy z roszczeniem o odszkodowanie (np. obejmujące koszty leczenia królika) oraz o zadośćuczynienie za doznaną przez Pana krzywdę emocjonalną, którą wywołała opisana sytuacja. Bardzo chętnie pomogę w uzyskaniu satysfakcji ze strony sprzedawcy. W tym celu zachęcam do bezpośredniego kontaktu z Kancelarią. Tymczasem trzymam kciuki za Pana zwierzątko, oby leczenie przyniosło efekty.

Odpowiedź nr 1 z dnia 8 maja 2020 14:25 Zmodyfikowano dnia: 8 maja 2020 14:25 Obejrzało: 165 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Nasz serwis korzysta z plików Cookies w celu realizacji usług i zgodnie z polityką prywatności. Można zmienić pozwolenie na zapis danych w plikach Cookies ustawiając odpowiednie opcje w swojej przeglądarce. Rozumiem