zakupy internetowe
Pytanie z dnia 16 kwietnia 2019
Zamówiłam w sklepie internetowym część do samochodu. Dostawa miała być w 24h. Minęło kilka dni i wciąż nie otrzymałam paczki. Udało mi się raz połączyć z pracownikiem, który poinformował mnie, że paczka jest w drodze, jednak nie dostałam numeru paczki ani nazwy firmy kurierskiej. Numer, pod który każą dzwonić w tej sprawie nie istnieje. Dzwoniłam na ten poprzedni, jednak nikt nie odbiera. Nie odpisują też na maile. Co zrobić, aby dostać paczkę albo zwrot pieniędzy?
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, jeśli sprzedawca nie wywiązał się z umowy, może Pani odstąpić od umowy i zażądać zwrotu pieniędzy. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.