Zakupy internetowe.
Pytanie z dnia 13 grudnia 2019
Dzień dobry,
Złożyłam zamówienie w sklepie internetowym, po prawie tygodniu nie mam żadnej informacji zwrotnej ze sklepu, nie odpisują na maile ani nie można się dodzwonić. Co mogę zrobić w tej sytuacji?
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, jeśli zamowienie złożyła Pani jako konsument, już teraz może odstąpić od umowy. Jeśli jako przedsiębiorca, trzeba się najpierw zapoznać z regulaminem i ustalić czy termin realizacji umowy już minął. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634
Podziękowałeś prawnikowi
Katarzyna Waniołek Adwokat (Od 2013)
Kancelaria Adwokacka Katarzyna Waniołek
Gumniska 14, 33-100 Tarnów
czy przelane zostały pieniądze za zamówienie? w braku dalszego kontaktu mozna złożyć w prokuraturze zawiadomienie o podejrzeniu popełnienia przestępstwa oszustwa.
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.