Zakupy internetowe.

Pytanie z dnia 13 grudnia 2019

Dzień dobry,
Złożyłam zamówienie w sklepie internetowym, po prawie tygodniu nie mam żadnej informacji zwrotnej ze sklepu, nie odpisują na maile ani nie można się dodzwonić. Co mogę zrobić w tej sytuacji?

Dzień dobry, jeśli zamowienie złożyła Pani jako konsument, już teraz może odstąpić od umowy. Jeśli jako przedsiębiorca, trzeba się najpierw zapoznać z regulaminem i ustalić czy termin realizacji umowy już minął. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634

Odpowiedź nr 1 z dnia 16 grudnia 2019 09:56 Zmodyfikowano dnia: 16 grudnia 2019 09:56 Obejrzało: 211 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

czy przelane zostały pieniądze za zamówienie? w braku dalszego kontaktu mozna złożyć w prokuraturze zawiadomienie o podejrzeniu popełnienia przestępstwa oszustwa.

Odpowiedź nr 2 z dnia 16 grudnia 2019 11:24 Zmodyfikowano dnia: 16 grudnia 2019 11:24 Obejrzało: 209 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.