Zakupy internetowe a zwrot towaru niezgodnego z opisem.

Pytanie z dnia 18 grudnia 2019

Witam złożyłam zamowienie w sklepie internetowym lecz okazało się nie zgodne z opisem nadodatek nie dostałam paragonu do zakupionej rzeczy a od sprzedawcy nie mogę dostać żadnego formularza zwrotnego a wszystkie moje opinie i komentarze są przez nich usuwane. Co mogę zrobić w takiej sprawie?

Dzień dobry, a może Pani zacząć od dokładnego opisania stanu faktycznego ? Kiedy dokonała Pani zakupu ? Na czym polega niezgodność ? Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634

Odpowiedź nr 1 z dnia 19 grudnia 2019 20:07 Zmodyfikowano dnia: 19 grudnia 2019 20:07 Obejrzało: 292 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.