Zakupy internetowe. Zwrot towaru.
Pytanie z dnia 05 lutego 2020
Dzien dobry.Jakiś czas temu dokonałam zakupu w sklepie internetowym znanej marki odzieżowej,dodam że sklep znajduje sie za granicą.14.01 dokonałam zwrotu owego zamówienia.17.01 przesyłka totarła do magazynu w Niemczech i odebrana przez ową firmę.Do dnia dzisiejszego sklep nie zarejestrował mojego zwrotu ani nie zwrócił gotówki.Obsługa sklepu nie odpowiada na emaile choć wysłałam ich już sporo,kontakt tel.brak jakas infolinia we Włoszech.Po przeczytaniu opinii sklep ma naganną opinie wśród klientów.Jak mogę odzyskać pieniądze bo w tej chwili nie mam towaru ani gotówki
Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.