Zakupy internetowe. Zwrot towaru.

Pytanie z dnia 05 lutego 2020

Dzien dobry.Jakiś czas temu dokonałam zakupu w sklepie internetowym znanej marki odzieżowej,dodam że sklep znajduje sie za granicą.14.01 dokonałam zwrotu owego zamówienia.17.01 przesyłka totarła do magazynu w Niemczech i odebrana przez ową firmę.Do dnia dzisiejszego sklep nie zarejestrował mojego zwrotu ani nie zwrócił gotówki.Obsługa sklepu nie odpowiada na emaile choć wysłałam ich już sporo,kontakt tel.brak jakas infolinia we Włoszech.Po przeczytaniu opinii sklep ma naganną opinie wśród klientów.Jak mogę odzyskać pieniądze bo w tej chwili nie mam towaru ani gotówki

Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników


Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.