Zakupy online.
Pytanie z dnia 07 października 2020
Dzień dobry, zamówiłam ze strony ................pl biżuterię w kwocie 80 zł (+8 zł przesyłka). Były to 3 produkty. Zapłaciłam blikiem. Zamówiłam dnia 21.09.2020r., a zamówienie do mnie nie dotarło. Nie dostałam żadnego maila od sklepu, nie odbierają telefonu. Serdecznie proszę o pomoc i radę, w jaki sposób mogę odzyskać pieniądze.
Pozdrawiam
Justyna Rysula Adwokat (Od 2018)
Kancelaria Pirożek&Pirożek
Aleja Korfantego 51, 40-160 Katowice
Witam serdecznie, polecam zgłosić się do najbliższej jednostki policji aby zawiadomić o przestępstwie oszustwa. Proszę ze sobą zabrać wydruki potwierdzające dokonanie zamówienia i jego opłacenie. Pozdrawiam serdecznie
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.