Zakupy online.

Pytanie z dnia 07 października 2020

Dzień dobry, zamówiłam ze strony ................pl biżuterię w kwocie 80 zł (+8 zł przesyłka). Były to 3 produkty. Zapłaciłam blikiem. Zamówiłam dnia 21.09.2020r., a zamówienie do mnie nie dotarło. Nie dostałam żadnego maila od sklepu, nie odbierają telefonu. Serdecznie proszę o pomoc i radę, w jaki sposób mogę odzyskać pieniądze.
Pozdrawiam

Witam serdecznie, polecam zgłosić się do najbliższej jednostki policji aby zawiadomić o przestępstwie oszustwa. Proszę ze sobą zabrać wydruki potwierdzające dokonanie zamówienia i jego opłacenie. Pozdrawiam serdecznie

Odpowiedź nr 1 z dnia 7 października 2020 20:35 Zmodyfikowano dnia: 7 października 2020 20:35 Obejrzało: 194 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.